:::shazs page : justsimplylife:::

Monday, April 2, 2012

get well soon mr.h

assalamualaikum and hi

hr ni da masuk mggu ke7 kuliah... da separuh perjalanan utk semester ke4 sy kt sini..  lg 7 mggu before final exam.. everything went well... alhamdulillah.. test 1 for all the subjects were already completed last week.. hmm, next week dah mid sem holiday.. means that this weekend my younger sister and i will be going back home.. holiday mode already on.. right now... hehehe


 x sabaq sgt... cpt la weekend... i'm really homesick after 7 weeks i have been here... missing my mum n dad... also my nephews... nk maen badminton ngn hafiz ikmal, my nephew... missing my mother's cooking... missing my bed, my room and everything... huhu...


back to the topic... actually mr.H dah 4 hr demam.. demam rindu kt mak ke awk? heheh... xpe, nnt da baik dmam, blk la jenguk mak awk ye... hmm.. starting jumaat lps and until now demamnya still x ok lg... paling teruk msa hr sabtu mlm.. dia d bawa ke hospital oleh 'housemate'nya as he is vomitting, headache and suhu bdnnya yg sgt tggi.. huhu.. doc suspect mr.H kna demam denggi.. so, kna wat test darah.. 3 kali kot dia kna wat test darah tu.. poor him.. alhamdulillah.. result nye ok, cuma demam biasa.. bkn denggi... hope get well soon mr.H... kuatkn semangat awk.. insyaallah.. semua akan ok...



get well before 9 april mr.H... it's very important for u to attend the interview on that day.. don't miss it.. do the best for the interview ok..  wishing u all the best...:-)



_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

No comments:

Post a Comment