:::shazs page : justsimplylife:::

Friday, March 4, 2011

berhenti berharap

sudah terlalu lama
aku berhenti berharap
kerna aku tahu 
x semua yg aku mahu akan menjadi kenyataan
aku sedar bahawa diriku x sempurna
cukuplah sekadar disitu sahaja
tidak perlu lagi dirimu memujuk rayu
mempermainkan aku utk sekali lagi
aku mohon jgn lah dirimu mengharapkan aku lagi 
kehadiranmu tiada makna lg buatku
mengenalimu menjadi satu penyesalan bagiku
namun aku akan sentiasa mendoakan kebahagiaanmu 
aku sedar semua adalah ketentuan drNYA
aku terima segalanya dgn redha  
terima kasih atas segalanya
segalanya telah menjadi kenangan terindah buat diriku

aku mahu mengejar cita2 ku dahulu
memenuhi impian diriku dan juga keluargaku
biar cinta hadir tanpa dipaksa
kerna itu lebih bermakna bagiku  
walaupun tidak ku tahu bila hadirnya
aku setia menantinya


siape awk?? 


sesungguhnya cinta terhadap Yang Maha ESA harus ku utamakan
kerna DIA cinta sejati ku..

No comments:

Post a Comment